25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

vendredi 8 novembre 2013

Hallo allemaal ! Ik heet Fannie ;-)

                                                             
Hallo, ik ben Fannie. Ik ben een  meisje van dertien jaar. Ik ben in juni jarig. Ik heb een zus. Ze heet Marie, ze is vijftien jaar, ze is in februari jarig. We wonen in een dorp. Ik zit nu in het tweede middelbaar. Ik ga naar school in La Roche-en-Ardenne. Mijn lerares Nederlands heet Marie-Claire Renard, ze is sympathiek. Mijn lievelingsvak is wiskunde. Ik doe aan dansen. Ik houd van computeren.   Ik maak graag lol met mijn vrienden ... Ik eet heel graag witloof, hamburgers, ... maar vooral Brusselse spruitjes. 
Ik dank u voor het lezen van mijn e-mail.
Ik hoop van jullie snel te horen!
Tot ziens.

Fannie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire