25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 23 mars 2015

Diégo beschrijft zijn kamer

 

Hallo!

Ik ga vandaag mijn slaapkamer beschrijven. Mijn slaapkamer is geweldig! Ik vind die heel leuk! En jij, heb jij een grote slaapkamer ? 

Mijn bed staat rechts, tegen de muur. Naast mijn bed is er een nachtkastje.

Ik heb een bureau, maar geen PS3 ... en ook geen PC. Heb je je eigen PC op je kamer ? Mijn moeder heeft  een Amerikaanse tapijt gekocht. Ik houd er veel van!

Moet je je slaapkamer delen? Mijn broer en ik moesten dezelfde slaapkamer tijdens een jaar delen, maar nu hebben we een eigen kamer. Dat vind ik natuurlijk leuker!

En jij? Ga je ook je kamer beschrijven ?

Diégo  

3 commentaires:

  1. Tu as un chambre sympa! :)

    RépondreSupprimer
  2. Ta chambre est cool, et je suis envieuse de ton tapis.

    RépondreSupprimer
  3. Ta chambre est cool. Je suis envieuse de ton tapis. (;

    RépondreSupprimer