25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

dimanche 4 mars 2018

Ik beschrijf mijn kamer (Sarah)


Mijn kamer is aan de voorkant. Ze is boven naast die van mijn zus en is nogal groot. Er hangen gekleurde gordijntjes.

Het plafond is van hout. De muren zijn groen,oranje en geel (het is tropisch). Hij werd vorig jaar geschilderd.

Op mijn kamer staan een kast en een nachtkastje.

De grond is van grijs parket. Aan de muur hangen een wereldkaart

Résultat de recherche d'images pour "carte du monde"en prentbriefkaarten.

Ik heb een tweepersoonsbed met veel kussens van verschillende kleuren.

Achter mijn bed ligt een verwarming met een kleine cactus.   Résultat de recherche d'images pour "petit cactus"

Ik heb ook een slinger met foto's en een roze poef tegen mijn kast. Mijn kamer heeft een groot raam en een balkon met een mooi uitzicht.

En ik heb een verzameling van ARIZONA flessen  ! (het is een limonade)


Dit was mijn kamer !  💓

Sarah

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire