25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 17 juin 2019

Meer over mij !

Hallo vandaag zal ik je meer over mij vertellen.
Ik zal beginnen met mijn favoriete zanger :
het is Zola omdat ik van zijn muziek hou en het is mijn type lied.
Hij heeft niet echt een manier van aankleden, maar hij draagt vaak jogging, hij is klein en dun en heeft de huid tussen zwart en wit.
Hij is serieus als hij zingt, maar niet te vulgair zoals alle andere rappers die niet weten wat ze vuile woorden moeten zeggen.

Nu zal ik je over de school vertellen :
Ik sta om half zes op om de bus bij de bushalte voor mijn huis te halen. Als je naar school komt, klinkt het alsof je doorgaat en dat is het moment waarop je je gaat vervelen. Dus ik praat met anderen in de klas, maar het betovert de echte leraren niet. 's Avonds als ik thuiskom is het tien minuten voor vijf en ik moet eten en daarna studeren en dan zal ik mezelf wassen en tot slot kan ik tv kijken.

Ik zal het onderwerp veranderen en zeggen wat ik thuis doe om mijn ouders te helpen:
Ik doe de vaatwasser, ik zet de tafel op om 's avonds te eten enzovoort en mijn ouders zijn blij met me en bedanken me.

Nu ga ik van onderwerp veranderen en je zult zien wat ik ga doen tijdens de vakantie:
Ik zal thuisblijven, maar ik ga in mijn grote zwembad dat er in mijn tuin is.  Ik ga naar mijn buurman die een koopman houtkachels is.  Hij heeft een clark, pelteuses en manitous : cool om te rijden ! Ik werk thuis gratis, maar krijg van tijd tot tijd nog steeds geld. Ik zou thuis werken, ook al is hij 64 jaar oud en hij zal zeker dood zijn. Het zal zeker mijn zaak zijn als hij sterft omdat hij het mij vertelt en ik ben de persoon die hij verkiest.

Nu ga ik je wat vragen stellen:
-Wat wil je later worden ???
-Wat zijn je favoriete zangers of je lievelingsgroep ???
-Wat doe je om je ouders te plezieren en te helpen ???

Tot ziens !!!!!!!!!!

ALEXY




Hier is de vrachtwagen waarmee zijn zoon het gespleten hout aan de klanten zal leveren



De vrachtwagen waarmee het de bossen in Frankrijk gaat zoeken en waarmee het werkt voor een andere samenleving van Namur en waarmee het de kerstboom aan de koning levert.




Alexy

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire