25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

samedi 2 avril 2011

De corvees van Adrien en Sullivan

De corvees van Sullivan en Adrien




Adrien: Zeg, sullivan, moet je veel in het huishouden helpen ?

Sullivan: Nee, behalve als mijn ouders het vragen.
              En jij ?
    
Adrien: Ik help mijn ouders spontaan, bijvoorbeeld
             leeg ik de afwasmachine. Het is tof.

Sullivan: Ik laat soms mijn hond uit. Het is tof.

Adrien: Ik moet de tafel dekken en afruimen.
            Het is soms een beetje saai.

Sullivan: Ik moet soms de garage opruimen.
             Het is niet vervelend, maar ook niet erg leuk .

Adrien: Ik stofzuig diwijls Het is grappig.

Sullivan: Ik  moet mijn bed opmaken.

Adrien: In de zomer  was ik de auto. Het is cool

Sullivan: Ik maai soms het gras. Het is leuk.





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire