25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

samedi 2 avril 2011

De corvees van Sophie en Fabian.

Hoi !
Fabian: Zeg, Sophie, moet je veel in het huishouden helpen ?
Sophie: Ja, heel veel. Ik moet altijd afwassen! En jij ?
Fabian: Ik moet soms afwassen. Ik laat vaak de hond uit.











Wat doe je nog ?
Sophie: Ik strijk soms. Ik moet op mijn kat passen.






En jij, moet je buiten werken ?
Fabian: Ik moet grasmaaien. Soms moet ik de auto wassen.
Sophie: Buiten moet ik de bloemen water geven. Soms was ik ook de auto. Ik doe ook de boodschappen.
Fabian: Ik leeg nooit de afwasmachine. Ik moet zelden afwassen.
Sophie: Ik leeg dikwijls de afwasmachine. Hou je van corvees ?
Fabian: Ja, maar soms is het saai. En jij ?
Sophie: Voor de kat is het normaal en leuk, maar voor de andere corvees is het vervelend.
Tot ziens !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire