25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

samedi 2 avril 2011

De corvees van César en Vincent

César :    Zeg, Vincent, moet je veel in het huishouden helpen?
Vincent : Ja, heel veel.
              En jij ?
César :   Ja, veel want ik heb een grote familie.
              Wat moet je elke dag doen?
Vincent : Ik dek de tafel en ik ruim de tafel
              af . Dat vind ik saai.
César :   Ik doe zoas jij en 's morgens leeg ik de afwasmachine.
              Dat vind ik ook saai! :(
Vincent : Wat moet je soms doen?
César :   Tijdens de zomer maai ik het gras .Ik ben er gek op. :-)
Vincent : Ik moet te dikwijls het gras maaien,
              maar ik stofzuig bijna nooit
César :   Ik stofzuig mijn slaapkamer een keer per week,
              maar ik strijk nooit
Vincent : Ik vind normal mijn familie te helpen.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire