25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mercredi 4 janvier 2017

Ik stel me voor (Anaïs)

Goeiedag !

Ik ben Anaïs en ik ben 12 jaar. Ik heb een zus, ze is 10 jaar. Ik heb ook een hond en twee katten. Ik volg immersie Nederlands. Ik doe aan ju-jitsu en zwemmen. Ik eet graag pasta met bolognese, maar ik eet niet graag Nutella .

Ik neem elke dag de bus . Mijn lievelingsvak is weteschappen en mijn lievelingsmuziek is Patti Smith, vooral het liedje " Because the night". Ik moet elke dag de tafel dekken en de tafel afruimen (met mijn zus). Ik woon in Nadrin.
Mijn papa werkt bij Lupulus (dit is een brouwerij) en mijn mama werkt in de export . Mijn zus zit op  school in ons dorp. Ik zit in 2C1. Mijn oma woont ook in onze straat. Handig niet waar? Ik houd niet van kale katten, maar ik houd van de natuur  en van fietsen.
Ik heb een hond en twee katten. Hier beneden heb je de foto van "No Name", mjn lievelingste.

En jij, heb jij broers of zussen? Heb je dieren en doe je aan sport?
Wat zijn je hobby's?
Tot ziens

Anaïs


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire