25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mardi 28 mai 2013

Aurélie stelt zich voor.


     Hallo,

Ik ben Aurélie, ik ben 13 jaar en ik woon in Warempage, een rustig dorp niet ver van La Roche.
Mijn verjaardag is op 2 oktober. Ik heb een broer, hij heet Adrien.
Ik ben gek op dieren, ik heb een konijn dat Pitchou heet.
Mijn lievelingskleur is wit (zoals Pitchou Visage ).
Mijn lievelingsmuziek is Don't  wake me up en mijn lievelingszinger is Chris Brown.
Ik hou van wettenschappen, maar ik hou helemaal niet van tekenen.
Ik doe aan sport : fietsen (met een racefiets). Het is dankzij mijn broer dat ik van fiets houd.  

           
                           Aurélie

4 commentaires:

  1. Je suis aussi un grand fan de chris brown :) xx.

    RépondreSupprimer
  2. Bonjour Aurélie ,
    IL est trop mignon ton petit lapin, moi aussi j'ai un 2 chiens , 3 chats et 1 hamster . Ils sont aussi trop mignon

    xoxo
    Camille P

    RépondreSupprimer