25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mardi 28 mai 2013

Emilie stelt zich voor

Hallo,

Ik ben Emilie,
ik ben 14 jaar,
ik zit in het 2de middelbaar, normaal zou ik in het 3de middelbaar moeten zitten...
Mijn hobby is sport. Mijn favoriete sport is volleybal, ik speel al 3 jaar. De training is op vrijdag en de wedstrijd op zaterdag.
Mijn favoriete vakken zijn turnen, wetenschappen en "natuurwerken" (mijn keuzevak).
Ik heb een broer, hij heet Jérome, hij is 18 jaar.
Mijn vader heet Fancis, hij is 50 jaar.
Mijn moeder heet Chantal, ze is 48 jaar.
Ik heb geen dieren.

Tot ziens.

Emilie

trophee_commune_sportive_2012 (18)

4 commentaires:

  1. Salut Emilie ,
    Je n'ai pas non plus d'animaux a la maison parce que ma maman est alergique.
    Et aime bien le sport aussi (:

    Camille V.E.

    RépondreSupprimer
  2. Salut Emilie ,
    mes matières préféré sont aussi du sport et des sciences.
    C'est chouette !!!

    xxx
    Helena

    RépondreSupprimer
  3. Dag Camille,
    Ik heb qeen huisdieren omdat mijn vader niet wil
    Emilie

    RépondreSupprimer