25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

dimanche 5 décembre 2010

Lorine stelt zich voor

Ik ben Lorine Lafalize. Ik ben een meisje van dertien jaar. Ik woon in Hampteau, een dorp in de provincie Luxemburg. Mijn dorp ligt niet ver van Hotton. Ik woon hier al 10 jaar . Ik ga  met de bus naar school , ik zit in de tweede klas . Ik leer Nederlands met mevrouw Renard. Ik heb twee zussen , Laetitia, 16 jaar en Julie, 10 jaar. Mijn ouders zijn Genevieve en Eddy. Mijn moeder is 37 jaar, ze werkt in een school. Mijn vader is 40 jaar , hij werkt op de wegen. Mijn lievelingsdier is het paard. Ik heb drie paarden, een hond, een schildpad, een muis en een vis .

Scrijf me vlug ! :)

Lorine

1 commentaire:

  1. Hallo Lorine!
    Leer je graag Nederlands? Veel mensen zeggen dat Nederlands een moeilijke taal is om te leren.
    Groetjes, Nkki!

    RépondreSupprimer