25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

vendredi 11 novembre 2011

Fabienne stelt zich voor

Dag allemaal. Hoe gaat het met jullie? 
Ik ben Fabienne Bosquée. Ik ben 13 jaar, ik heb drie zussen : Florence, Catherine en Hélène.
Mijn school is tof en mijn leraars en leraressen zijn heel aardig, en jullie ? 
Ik heb 18 konijnen en veel koeien 
Ik heb geen internet thuis, pech ... 
Mijn twee vriendinnen zijn Alicia en Tracy.
Ik hoop dat we veel contact met elkaar gaan hebben !
Antwoord me vlug !
Kusjes.
Fabienne

1 commentaire:

  1. Hallo, met mij gaat alles goed, en met jou?
    Wat leuk dat je zoveel konijntjes hebt, ik hou ook veel van konijntjes!
    Jammer dat je thuis geen internet hebt :( :(
    Ik heb een klein zusje van 6 jaar!!
    Mijn beste vriendin is Charlotte <3 :)
    Wat leuk om je te leren kennen!!!

    X Justine

    RépondreSupprimer