25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

vendredi 4 novembre 2011

Laura stelt zich voor


Hallo iedereen,

Ik ben Laura. Ik ben een meisje van 12 jaar. Ik ben in december jarig. Ik heb lang bruin haar.
Ik heb een broer van zestien.

Ik zit nu in het tweede middelbaar. Elke week heb ik veel huiswerk. Mijn lievelingsvakken zijn lichamelijke opvoeding en koken.

Ik ben sportief. Ik doe aan dansen en turnen (ook wedstrijden !). Ik wandel niet graag. Ik surf graag op het internet. Ik houd van muziek. Ik vertel veel mopjes. Ik eet graag lekkere ijsjes. En ook frietjes !

Doei !

Laura (:

2 commentaires:

  1. hallo
    tof een naamgenoot!! ik dans ook :)
    ik heb een oudere zus!
    hoe vind jij het om de jongste te zijn thuis ??

    x laura ;)

    RépondreSupprimer
  2. Oui C'est un chouette nom :-) Sa ne me dérange pas d'etre la plus jeune et toi ?

    RépondreSupprimer