25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

dimanche 6 février 2011

Adrien en Larissa stellen hun buurt voor.


Goeiedag allemaal !!!
We gaan ons dorp voorstellen :  WAREMPAGE.
Ons dorp is heel mooi, rustig, gezellig en veilig. Er zijn veel akkers en bomen, veel koeien en paarden. Er zijn twee boerderijen in ons dorp. In het centrum van ons dorp ligt er een fonteintje. En naast het fonteintje staat  een gastenhuis. Er is ook een kapster. De kerk staat niet ver van de kapster.
De kerk is nogal groot.Voor de kerk ligt er een kerkhof. 

 

















De feestzaal is niet ver van de kerk.















Die is nieuw en er zijn twee delen. Voor de feestzaal ligt er een groot parkeerplaats. Er zijn veel kleine wegen om tussen de akkers te wandelen.

Ik (= Larissa) ken de hele buurt.  Ik ben één keer verhuisd.  Ik heb veel vrienden en vriendinnen in mijn dorp.  Elk jaar is er een kermis.

IK (= Adrien) ben één keer verhuisd en woon hier al vijf jaar.

Larissa en Adrien.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire