25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

dimanche 6 février 2011

Coralie stelt haar stad voor.



Hallo!

Ik ga u mijn stad voorstellen :  La Roche.
La Roche is een drukke en gezellige stad.
Gedurende de vakantie  is het een zeer toeristische stad waar men kan rondlopen, rusten, ontdekken en zich amuseren!

Ik woon hier al 14 jaar, maar ik ben twee keer verhuisd.
Ik ken de hele buurt, maar ik heb toch niet veel vrienden in de stad.

Mijn grootmoeder heeft een café-restaurant. Het heet " La Brasserie Ardennaise"
Gedurende de vakantie hebben zij vele mensen.
In dit restaurant kan men ardense specialiteiten eten of gewoon een glaasje drinken.

Ik heb u mijn stad voorgesteld !
Kortom, de ideale plaats om een verblijf met vrienden of familie door te brengen.
U zult altijd welkom zijn !
Coralie

1 commentaire:

  1. Wauw, jij kan al goed nederlands!
    (beter dan dat ik frans kan...)
    Hoe is het in jouw school?
    Bij mij is wel wat te beleven vooral wanneer het frans is :).

    RépondreSupprimer