25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mardi 15 février 2011

Pierre stelt zich voor

Hallo, 

Ik heet Pierre Monfort . Ik heb bruin haar en blauwe ogen . Ik meet 1meter 70. Mijn verjaardag is op 25 mei.
Ik woon in Thimont, een klein dorp niet ver van La Roche in de Ardennen. Mijn huis is groot en mooi.
Mijn vader heet Guy en mijn moeder heet Mireille . Ze zijn sympathiek .
Ik heb 2 zussen : Malaurie en Julie . Julie is 16 jaar oud en Malaurie is 11 jaar oud .
Ik ga naar school in La Roche, ik ga met de bus naar school,
mijn lerares Nederlands is Mevrouw Renard .
Mijn hobby's zijn voetbal , fietsen en koken . Ik ben heel sportief. XD
Ik speel voetbal met twee clubs : Ortho en Champlon . Ik heb 4 trainingen en 2 wedstrijden per week.
Ik surf graag op het internet : "facebook". :)
Mijn favoriete vak is wiskunde.
Kusjes.

Pierre Monfort 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire