25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mercredi 17 novembre 2010

Coralie stelt zich voor

GOEIEDAG IEDEREEN!Visage

Ik heet Coralie, ik ben dertien jaar oud en ik leef in de provincie Luxembourg, precies in La Roche. Ik ben geboren in Aye op veertien januari negentienhonderd zevenennegentig.

Ik ga me nu beter beschrijven: ik ben klein, ik heb groene ogen en bruin haar.

Ik hou van winkelen, uitgaan en me met mijn vrienden amuseren. Ik doe graag aan sport. Ik beluister graag muziekNote de musique.

Thuis heb ik eveneens twee broers : Adrien,tien jaar, en Julien, negen jaar.

Mijn moeder heet Valérie, ze is achtendertig jaar. Mijn vader heet Vincent, hij is zevendertig jaar.

Zij leven niet meer samen.

Ik hoop dat u me een beetje beter kent !

Coralie.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire