25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mercredi 17 novembre 2010

Sophie stelt zich voor.

Hoi ! Ik heet Sophie en ik ben 12,5 jaar. Ik ben in december jarig. Ik heb twee zussen van 22 (Valérie) en 24 jaar (Marie). Marie is sociaal assistente. Valérie studeert om arbeidstherapeute te worden. Mijn ouders zijn slagers. Zij heten Martine en Michel. Ik heb ook een kat. Ze heet Praline. Ik woon in Cielle, een klein dorp niet ver van La Roche, in een chalet met een grote tuin.
Ik spreek Frans thuis en ik leer Nederlands op school. Ik hou van alle vakken op school.
Ik hou van muziek. Mijn lievelingszangeres is Selena Gomez. Mijn hobby's zijn op mijn computer spelen, tv kijken, lezen en muziek beluisteren. Mijn lievelingseten is pizza. Ik hou veel van natuur en dieren. Mijn lievelingsdier is de kat. Ik verzamel knuffeldieren.
Ik hou niet veel van sport, maar ik doe aan badminton met Larissa. Ik hou ook van zwemmen. Tijdens de vakantie ga ik dikwijls naar het gemeentelijk zwembad met een vriendin van mij.
In het weekend wandel ik graag. Maar soms is het koud ! Dan blijf ik thuis en lees ik.
Tot ziens !!! =^)

Sophie



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire