25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mardi 16 novembre 2010

Larissa stelt zich voor.

Hallo!!!
Ik heet Larissa. Ik ben een meisje van dertien jaar. Ik ben op twaalf juli jarig. Ik ben in Marche-en-Famenne geboren. Ik woon in Warempage. Ik heb een broer van zeven jaar, hij heet Théo. Mijn ouders heten Karin en Albin.
Ik zit in 2c2. Ik ga met de bus naar school in La Roche-en-Ardenne. Er zitten vijftien leerlingen in mijn klas Nederlands. Ik studeer Latijn. Mijn lerares Nederlands is heel sympathiek. Op school houd ik van de lessen Nederlands.
Ik zwem heel graag maar ik doe aan badminton. Ik hou ook van muziek beluisteren, fietsen, lezen ( ik lees Harry Potter ), wandelen, enzovoort. Pizza is mijn lievelingseten.
Mijn favoriete acteur is Logan Lerman van "Percy Jackson" en mijn lievelingszangeres is Selena Gomez. Ik verzamel niets. Tijdens de speeltijd praat ik graag met mijn beste vriendin.
Tot ziens !!
Larissa

1 commentaire: