25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mercredi 17 novembre 2010

Cynthia stelt zich voor

Dag allemaal ,

Ik heet Cynthia , ik ben bijna 14 jaar en ik woon in Rendeux . Ik ben in januari geboren , ik ben zeer ongeduldig, want het is bijna mijn verjaardag ! Ik heb een broer van 11 jaar , hij gaat 2 keer per maand naar de scouts .

Ik zit in het 2de jaar en mijn lievelingsvak is Nederlands. Ik doe niet veel aan sport , maar ik ga graag zwemmen . Ik ga ook graag met mijn vriendinnen winkelen .

Ik houd veel van dieren en vooral van mijn hond. Later wil ik graag een kat hebben , mijn lievelingsdier is de tijger .

Ik luister dikwijls naar muziek , het is één van mijn liefhebberijen . Ik surf graag op internet voor Facebook , Youtube en Google .

Ziezo ! Ik heb alles verteld

Schrijf me vlug !

Cynthia .

3 commentaires:

  1. Jolie photo Cynthia ! :-)

    RépondreSupprimer
  2. Merci marie ;-) la tienne aussi est jolie .

    RépondreSupprimer
  3. Dag Cynthia, eerst, een gelukkige verjaardag! Bon anniversaire!! Ik ga ook graag winkelen, heb ook en hond en luister ook heel graag naar muziek :) Ga jij ook naar een jeugdbeweging? groetjes, Merel

    RépondreSupprimer