25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mercredi 17 novembre 2010

Jordan stelt zich voor

Hallo idereen!
Ik heet Jordan en ik ben 13 jaar.
Ik ben op 27 september geboren.Ik heb 2 broers van 8 en 11 en 2 zussen van 6 en 15 jaar.Ik woon in Lamormenil.Ik voetbal graag.Ik speel voetbal met de club van Odeigne.Elke woensdag train ik en op zaterdag speel ik de westrijd.Ik hou ook van fietsen,muziek beluisteren en posters van de Standard de Liège verzamelen.Ik hou van tijgers.Ik heb 1 hond.Ik ga naar school aan het Institut St-Joseph-Sacré-Coeur.Ik zit nu in de 2 de klas.Ik leer Nederands op school.Mijn lerares is sympathiek.Ik zoek een jongen van 12 tot 13 die sportief is en die op mijn brieven antwoordt.Ik pen nog met mijn 1 penvriend.
Mail of schrijf mij.
Schrijf me vlug!
Jordan.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire