25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 15 novembre 2010

Maxime stelt zich voor

Hallo!

Ik heet Maxime Delvaux.
Ik woon in Hotton,niet ver van Marche.Ik ben enig kind.Ik ben dertien jaar.Mijn verjaardag is op 25 juni.
Ik ga met de bus naar school. Ik zit in de tweede klas : 2C1. Mijn klassentitularis is Mevrouw Noirhomme,ze is ook mijn lerares wiskunde. Mijn lievelingsvak is Frans, maar ik houd niet van godsdienst.
Mijn lievelingssport en mijn hobby is zwemmen.Ik ben in de club van La Roche,mijn monitor heet Meneer Caprasse. Ik ga elke vrijdag om 17 uur naar het zwembad . Ik vis graag tijdens de vakantie.
Ik eet graag frieten,hot-dogs,hamburgers.Ik eet niet graag wiloof en spruitkool.Mijn favoriete drank is cola.
Ik heb kwaliteiten en gebreken:ik ben leuk,sportief,lief,nerveus,koppig,ernstig,langzaam,ijverig,aandachtig,verstrooid,grappig,dynamisch en zorgvuldig.
Tot mails,
Maxime

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire