25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 9 janvier 2012

Fauve stelt zich voor


Dag allemaal,

Ik ben Fauve en ik ben een meisje.
Ik ben 13 jaar en mijn geboortedatum is 15/09/1998.
Ik ben groot en ik heb kort zwart haar (ja,ja, ik ben een meisje :) ).
Ik heb bruine ogen.

Ik heb een zus.
Ze heet Lou en ze is 8 jaar oud.
Ze zit op de lagere school, in het derde jaar.

Mijn huis staat dichtbij de school, min of meer op 25m!

Ik houd van de Engelse vlag, maar ik spreek geen Engels, pech.
Mijn lievelingsvak is wetenschappen en mijn lievelingskleur is donkerblauw.
Mijn lievelingseries zijn Vampire Diaries, Glee en Pretty Little Liaries.

Ik hoop dat jullie met ons zullen mailen.
Tot ziens !!!

Fauve

1 commentaire:

  1. bedankt , ik dans in een dansschool doe jij dat ook of dans je thuis
    hopelijk antwoord je terug



    Valérie

    misschien kunnen we elke week een mailtje maar elkaar sturen

    RépondreSupprimer