25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

mardi 17 janvier 2012

De kerstvakantie van Sullivan

Hallo

Ik ben niet op vakantie geweest tijdens de kerstvakantie en nieuwjaars vakantie .
In de vakantie week heb ik met mijn broers aan mijn motor geknutseld
Er is veel werk aan want deze is gemaakt van verschillende motoren.
In de vakantie week ben ik ook naar de schaatsbaan geweest ; het was leuk !
Ik ben daar veel vrienden tegengekomen van op de school
Thuis hebben we kerst en nieuwjaar gevierd onder de familieleden.
Daar heb ik lekkere taart gegeten en ander lekkernijen.
De dag nadien hebben wij vrienden en kennissen een gelukkig jaar gewenst.
Ik heb mooie cadeaus gekregen en wat drinkgeld.
Met mijn drinkgeld ga ik wisselstukken kopen voor mijn motor.
Dan zal ik hem kunnen afwerken, het zou leuk zijn.
Ook tijdens mijn vakantie heb ik een beetje in mijn leerboek gelezen.
Ik ben ook wat op de computer geweest om naar de kleur te zoeken voor mijn motor.
Ik heb nog veel werk aan deze motor, maar eens klaar zal ik fier zijn !

Tot ziens,

Sullivan    

1 commentaire: