25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 9 janvier 2012

De kerstvakantie van Valentine !

Tijdens de vakantie heb ik veel activiteiten gedaan , ik vertel jullie  alles ! :-)


-Kerstavond heb ik doorgebracht bij mijn papa. Het was cool, we hebben veel hapjes gegeten . We hebben tv gekeken , muziek beluisterd , veel gepraat en foto's gemaakt !

-25 december heb ik langs de kant van mijn mama doorgebracht . We zijn  min of meer met z'n 16, dat is veel !. Mijn tantes , ooms , nichten en neven waren er, maar niet iedereen kon bij, spijtig ! :/
Ik heb me goed geamuseerd met mijn familie :-) We hebben lang gepraat , "pictionary"gespeeld,  het was tof !






-Ik ben ook bij vrienden gegaan . We hebben  op de computer gespeeld , foto's gemaakt , veel lol gemaakt ,  over jongens die we mooi vinden gepraat  :p .
Ik heb daar niet gelogeerd . :/





-Het nieuwjaar heb ik met mijn vrienden gefeest . We hebben veel warme hapjes gegeten , lekkere dingen gegeten , gedronken en gedanst . Ik heb ook veel foto's gemaakt . Op de foto's trek ik meestal gekke bekken . Ik ben om 4 uur gaan slapen !  's Morgens was ik moe :-).





-Ik ben ook bij Olivia met Carla en Zahra geweest.  We hebben op het " Just dance 3 " gespeeld . We zijn naar het restaurant gegaan , ik heb ook veel foto's gemaakt .


-Ik ben ook op facebook geweest en naar Maastricht gegaan : om te shoppen natuurlijk ! :-D


En jullie, wat hebben jullie tijdens de vakantie gedaan ?


Kusjes , tot vlug !
Xx
Valentine <3

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire