25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 9 janvier 2012

De kerstvakantie van Quentin





Dag allemaal,

Gelukkig Nieuwjaar en een goede gezonheid. ;-)

Ik heb veel gedaan tijdens de kerstvakantie.
Ik ben heel sportief en ik heb veel voetbal gespeeld.
Ik ben ook naar de ijsbaan van La Roche geweest. Dit is waar, de meeste tijd !
Hebben jullie ook een ijsbaan in Gent?



Met Kerstmis en Nieuwjaar hebben we een familiemaaltijd georganiseerd.
Ik heb veel cadeaus ontvangen : een nieuwe gsm,een voetbalshirt van Brugge en geld.

Ik ben ook thuis gebleven....
Ik heb tv gekeken, met mijn vrienden gechat, voor school gewerkt....
Elke dag ben ik laat opgestaan :-)
Ik heb ook kleren in Luik gekocht.

Ik denk dat ik alles heb gezegd.
Tot ziens.

Quentin



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire