25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 9 janvier 2012

De kerstvakantie van Joachim



Dag allemaal !

Voor het begin van mijn vakantie was er sneeuw bij ons. Mijn vrienden en ik hadden dus de gelegenheid om sneeuwpoppen, sneeuwbalslachten en iglo's te maken.
We zijn ook naar de ijsbaan van La Roche gegaan.
Het was heel koud wanneer we naar de ijsbaan gingen. Dus we dronken een warme chocolademelk.



Voor de feestdagen hebben we geen sneeuw gehad. Bij Kerstmis ben ik met mijn moeder en vader gebleven. Dan kwam het Nieuwjaar. Ik heb het met vrienden gevierd. De vuurwerken die we hadden voorbereid waren super ! De mooiste van mijn dorp, denk ik !



Maar we hebben ook veel thuis gespeeld omdat het weer niet mooi was. Als het weer mooi was, gingen we buiten spelen. De commissie van ons dorp had een klein feest georganiseerd. Het was heel leuk !

Ik wens u allemaal een Gelukkig Nieuwjaar.

Joachim

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire