25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 9 janvier 2012

De kerstvakantie van Rachel.


Hallo idereen !

Tijdens de vakantie heb ik Kerstmis gevierd met mijn familie ( ik heb geen foto's, jammer!). Maar ik heb ook nieuwjaar gevierd met mijn vrienden uit Vlaanderen ( ik heb maar een foto van ik en een van mijn vrienden ), het was tof. We zijn tot 6uur op het feest gebleven, daarna zijn al mijn vrienden bij mij komen logeren, niemand was moe ! We hebben nog gepraat. Het was in het restaurant van mijn moeder, er waren 50 mensen, maar ik ken ze niet allemaal ! De muziek was niet zo goed, het was meer voor oudere mensen, we hebben niet veel gedanst...

Ik ben vrijdag naar Luik geweest, mijn broer moest verhuizen. Ik ben ook naar de bioscoop geweest, ik heb de film "Twilight 4" gezien, ik vond de 3 andere Twilight mooier. De andere dagen ben ik thuis geblijven, ik heb op het internet gesurft en ik heb bijna elke dag mijn favoriete tv-serie gekeken, Les frères Scott ( One Tree Hill ), ik kan elke dag 5 afleveringen kijken, ik vind die serie echt leuk !



 Ik heb niks speciaals gedaan in de vakantie, ik heb veel geslapen ! Ik was echt moe door de school ! Tire la langue. Nu moet ik terug naar school, echt saai ! Ik vind niet dat we genoeg vakantie hebben Clignement d'oil.

2 commentaires: