25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 9 janvier 2012

De kerstvakantie van Laura



Hallo,

Tijdens de kerstvakantie ben ik met 2 vriendinnen, Amélie en Rosanna, naar de ijsbaan gegaan.
Het was heel leuk !
Na de ijsbaan heb ik bij Amélie geslapen. We hebben pizza's gegeten en we hebben op het internet gesurft.
Ik heb ook mijn verjaardag gevierd. Het was op  26 december.
Ik heb een groot feest georganiseerd met 14 vrienden. Ik heb veel geschenken gekregen : enkele juwelen, een handtas, parfum, geld,..
Met mijn vrienden hebben we :
- met de WII gespeeld
- poker gespeeld
- muziek beluisterd
Er waren ook snoepjes en chocoladecake.
Natuurlijk heb ik ook mijn verjaardag met mijn familie gevierd.

Ik ben ook naar de bioscoop gegaan. Het was Twilight. Ik heb natuurlijk popcorn gegeten.


Ik heb met mijn moeder in Maastricht en Namen gewinkeld.
Er waren twee grote festen : Kerstmis en Nieuwjaar.
Voor het eerste was het met mijn grootouders, mijn ouders en mijn neven. Voor het tweede was het met mijn vriendinnen.
We hebben veel gegeten en ook tot 5 uur gedanst !  Ik heb me echt geamuseerd.
Doei, Laura ! :-)

2 commentaires:

  1. Qui semble tout l'amusement :)
    Un bonne anniversaire hein ^^

    bisous Hannelore (:

    RépondreSupprimer
  2. vous avez de belles vacances juste

    XX Daisy

    RépondreSupprimer