25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

vendredi 13 janvier 2012

De kerstvakantie van Louis

Dag iedereen !!
De laastste week van mijn kerstvakantie ben ik naar de bergen gegaan. Het was tof.                                                                                                                                                                         
De vorige week hebben we oma bezocht.
En daarna ben ik met mijn familie thuisgebleven.

De eerste zondag van de vakantie heb ik 2 vrienden uitgenodigd.
We hebben veel partijen met de PS3 gespeeld.
We hebben ook met de WII gespeeld. En we hebben ook met mijn hond gewandeld.
Het was een leuke dag.                                                                                                                                                                    

In de bergen heb ik met mijn broers kunnen skiën.
De naam van de wintersportplaats is Val Cenis la Vanoise.
Met mijn leraar en met mijn broers hebben we buiten de pisten in de bossen kunnen skïën. We zijn ook naar de bioscoop gegaan.
Maar deze vakantie was heel tof!
Tot ziens.
Louis.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire