25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 16 janvier 2012

De kerstvakantie van Olivia

Dag allemaal,
Mijn vakantie was supertof, ik heb Kerstmis met mijn vader, mijn stiefmoeder, mijn broertje en mijn zusje in Brussel gevierd ! Ik heb een jurk, een t-shirt, make-up en geld ontvangen.
De week voor Kerstmis heb ik met mijn vriend een jurk voor  Nieuwjaar gevonden.  Ik ben ook met mijn zusjes gebleven, dat was niet super cool ..
De week van Nieuwjaar heb ik Carla, Zahra en Valentine uitgenodigd.  We zijn naar de pizzeria geweest en we hebben in mijn chalet alleen geslapen. Nieuwjaar heb ik met een vriend voorbereid, het was heel heel leuk. ! We zijn om 6 uur gaan slapen  ! Een andere dag ben ik met mijn moeder naar Luxemburg geweest ... om te winkelen natuurlijk ! Ik heb veel kleren gekocht. De rest van de week heb ik niets speciaals gedaan ; op de computer, tv kijken, Facebook, film, serie (Skins, Gossip Girl, 90210). Hou je van die series ? Ik ben er gek op !
En wat hebben jullie allemaal gedaan ? Zijn jullie op vakantie geweest ? Waar ?  Hebben jullie ook twee weken vakantie ? Heeft het in Peer gesneeuwd ? Hier in de klas is het erg koud !  En bij jullie ? Ik hoop dat jullie schooljaar gaat verloopt en dat het op school niet te koud is..

Ik wens jullie een Gelukkig Nieuwjaar !

Kusjes van La Roche

Olivia ♥

1 commentaire: