25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 9 janvier 2012

De kerstvakantie van Fauve!

Hallo!!!

Met Kerstmis heb ik veel gekookt. Iedereen was in het wit gekleed.
Het is leuk geweest !!!

We waren met z'n 11 !
Iedereen droeg een kerstmuts ! 


Als cadeau heb ik een boek van Steve Jobs van mijn ouders gekregen,
een strip van mijn oma ,

een uurwerk van mijn 2 nichten,
een dvd en een spel van  mijn neef,
geld van mijn peter,

een boek van mijn zusje en een  "Engelse" handtas van mijn andere neef.




Aan mijn zusje heb ik een spel gegeven,
aan mijn moeder een boek over mac
en aan mijn vader ook een boek.


Ik ben twee keer naar de bioscoop  gegaan.
ik heb Twilight 4 en Real Steel gezien .


  

Ik ben ook naar de ijsbaan gegaan.
Ik heb mijn huiswerk gemaakt... het was saai !!!
Vrolijk Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar !

Fauve ;) 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire