25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 9 janvier 2012

Valentine stelt zich voor !




Dag iedereen , ik heet Valentine ik ben 13 en ik word 14 in maart.
Ik woon in een dorp dicht bij La Roche. Ik houd van shopping, muziek, dansen, op Facebook gaan,
bij vriendinnen gaan en me goed amuseren maar ik houd niet van school.
Mijn ouders zijn gescheiden, mijn moeder heet Valérie en mijn vader Pierre.
Ik heb een broer, Simon, en een zus Célia.
Ik ben niet kalm maar altijd goedgeluimd ! :-)
Mijn pennevriendin antwoordt niet op mijn brieven. Ik zoek dus een jongen of een meisje om te pennen.
Ik wacht op jullie antwoorden.


Tot binnenkort. :-)
Xx
Valentine

2 commentaires:

  1. Bonjour Valentine,

    Nous aimons fair la même chose! Et mon anniversair est aussi en Mars! C'est la 7 Mars. Quand est votre anniversair???

    Au revoir, Charlotte

    RépondreSupprimer
  2. Het 8 maart , het was cool ! :-D Ik houd veel clarinet gespeeld . Ik ben in het groep : Choffleux d'buses ? kijk op youtube :-)

    RépondreSupprimer