25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 16 janvier 2012

De kerstvakantie van Marine ! ! :-)

Dag iedereen ,

Op 18 december werd ik in het ziekenhuis van Aye gehospitaliseerd .



Ik ben er 5dagen gebleven .

Mijn moeder is ook naar het ziekenhuis gegaan, het was op 30 december .

Ik ben elke namiddag bij mijn moeder geweest .

Voor Kerstmis  was ik thuis bij mijn moeder .

Voor Nieuwjaar was ik bij mijn vader .




Dat vind ik niet leuk .  :(

Ik ben ook af en toe naar de ijsbaan geweest .



Ik heb mijn vrienden ontmoet .

Ik heb me heel goed geamuseerd .

Het was ook de verjaardag van mijn vriendin Laura .

Haar moeder had een verjaardagsfeest georganiseerd :-) .

Het feest was super tof !  We hebben samen gespeeld .

Ik ben ook thuisbleven om mijn Frans te studeren .



Tot ziens :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire