25 jaar

Bijna 30 jaar partnerschap !

lundi 9 janvier 2012

De kerstvakantie van Cynthia .


Met Kerstmis ben ik naar de vriendin van mijn mama gegaan ; ze heet Nathalie .
We hebben onder andere een " raclette " gegeten en we hebben ons heel goed geamuseerd ! Mijn rapport was slecht , dus ik heb geen cadeautjes gekregen ! 

Tijdens mijn kerstvakantie  heb ik me veel geamuseerd . Ik heb 3 dagen bij mijn vriendin Lindsay gelogeerd . 
We hebben veel dingen gedaan . Op zondag hebben we de hele avond op de computer gespeeld . 
Op maandag zijn we om elf uur opgestaan . Daarna hebben we naar muziek geluisterd . 
En dan zijn we samen naar de ijsbaan van La Roche gegaan . Ik heb niet veel geschaatst omdat het de eerste keer was.


We hebben een chocolademelk gedronken en een warme wafel gegeten . We waren heel vermoeid ! 
Op dinsdag zijn we ook om elf uur opgestaan . Daarna hebben we op de computer gespeeld . 
Van 17  tot 20 uur 's avonds zijn we nog een keer naar de ijsbaan gegaan . We hebben veel lol gemaakt . Het waren 3 leuke dagen :-) ! 

Tijdens de tweede week ga ik naar mijn papa ! 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire